Tråd: Bombe i Oslo?
View Single Post
Sitat av grandiz Vis innlegg
Akkurat det jeg mener. Norge gjør faen ikke en dritt, enten fordi det er umoralsk, i strid med grunnloven, regler som strider med regler andre land har, fordi folk blir hengt når dem ankommer hjemlandet, politisk ukorrekt, fordi det er fascistisk eller rasistisk, prinsipper og dritt og møkk.

Bare vent, hvis disse gjerningspersonene blir tatt i live, så soner dem her. Man kan jo faen ikke sende dem hjem pga regler, moral og annet dritt. Hadde jeg ledet landet, skulle dem ha blitt pint ihjæl resten av sitt liv, ute offentlig, i kongeriket Norge, i hovedstaden Oslo. Dem skulle fått rottedritt til lønsj, og kloakken som drikke. Skarpe nåler skulle vært skrapa nedover øyeeplet og på kukkhuet. Helt til dem dør.

Så får folk si at jeg er like ille som terroristene, med en slik tankegang. Piss meg isåfall i øret, godtroende jævla sopphuer!
Vis hele sitatet...
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Synes igrunn det er synd det ikke var en muslim eller utlending som utførte angrepene, for da ville FRP ha vunnet neste valg. For å se det på saken i gåseøyne, så gikk han hvertfall etter rett parti å angripe, men selvfølgelig tragisk uansett.

Men dette sier litt om for en hodeløs politikk AP driver med, spesielt når det får en mann til å begå slike syke ting.
Vis hele sitatet...
Under andre omstendigheter kunne dere vært komiske, men dette er bare trist. Håper dere etterhvert tar inn over dere hvor smålig og patetisk oppførselen deres har vært