View Single Post
Sitat av KreaDep Vis innlegg
Hadde jeg blitt utsatt for noe sånnt hadde jeg gjort alt jeg maktet for å fortelle offentligheten hvordan disse mildt sagt jævlige menneskene oppførte seg. Det at du "klikka" kan jeg veldig godt skjønne! Syns det er veldig skremmende å lese at de lo og manglet respekt for deg. Om sånn oppførsel er vanlig av politiet vet jeg ikke, aldri vært i konakt med disse typene før (bank i bordet), men håper for all del ikke det er mange av dem som oppfører seg slik!


Er dette bare enda en kjip "hevesegovermedmoralkommentar" eller mener du virkelig at det er trådstarter som gjorde ting feil her? Er så trist å se når politi og lover overstyrer hva som faktisk er menneskelig riktig, du får det liksom til å virke som om det er trådstarter som er synderen og at det er politi og dommer som har "moralen på sin side". Og ja, hvis du ser det fra lovens side så gjorde vel trådstarter noen "feil". Meeen, hvis du ser det fra den menneskelige siden så er det jo helt åpenbart at det er politiet som virkelig burde gå i seg selv her...
Vis hele sitatet...
Det er vel liten tvil om at TS har gjort mye feil her. Han kjører bil med mye thc i blodet og oppbevarer narkotika. Politiet gjorde jobben sin. Begynner å bli ganske lei av kriminelle som klager over måten de blir behandlet på av politiet. Liker de det ikke får de heller slutte å bryte loven.