View Single Post
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Det jeg lurer på er hvordan det gikk med personene du røyket med når du var yngre? Gikk dere/noen av dere over til sterkere stoffer? Hvordan har disse personene klart seg videre i livet?
Vis hele sitatet...
Jeg var tidligere med i en såkalt røykegjeng på rundt 8 stykker (pluss eller minus de som kom og gikk)

Jeg er den eneste som føler kom meg helskinnet ut fra det miljøet.
Noen av de er nå hva jeg vil kalle knarkere, slike som jeg bare ser iblant når de er ute å løper for å kjøpe seg mere piller/weed/speed.
Andre driver enda å røyker, hver dag. Livet består kun av røyking.
Ingen av de jobber såvidt jeg vet? Tror alle sammen sitter på rævva og snylter av staten..
Samtlige er inn og ut av fengsel for besittelse/bruk/distribuering av mindre og gigantiske kvanta narkotikum.


Jeg? I en fast jobb, samboer, Leilighet, dyr, ingen knark, ingen røyk, ingen snus og alkohol kanskje hver andre måned - og ikke minst, et plettfritt rulleblad.

Den eneste kontakten jeg har fra fortiden er vel et nikk de sjeldne gangene jeg ser de.


Jeg hadde da drevet på med dette pisset i omtrent 2 år, nådde rock bottom og bestemte meg for at jeg skal kutte ut alt som har med dette livet å gjøre og starte på nytt, fra scratch mens jeg enda kunne.

Sist endret av RandomiZed; 13. juni 2011 kl. 23:25.