View Single Post
Har selv så og si dropper røykinga, men av dem jeg har røyket med og har kjennskap til, så har mange blitt tatt, fått polititrøbbel og blitt sendt hjem fra militæret. De fleste er jobbløse, og går ikke på skole. Noen ble også sendt til fosterfamilie og ungdomshjem. Mange av dem lever også på trygd nå, og sløser pengene sine på hasj,mat og øl. Vet også om flere som gikk over til tyngre stoffer. Dette er de som er mer "aktive" i rusmiljøet. Vil også si at vi har et meget stort rusmiljø der jeg bor.

Så har vi de som tar ett trekk i ny og ned. De har jobb jobb og de går skole. De gjør det bra, og jeg hadde aldri trodd de hadde røyket fram til jeg fikk vite om det. Du merker også STOR forskjell i personlighet og oppførsel på de forskjellige "gjengene". Skremselspropgandaen bør ikke fjernes synes jeg, for mange havner ut på kjøret. Likevel har jeg ingenting mot cannabis, så lenger man gjør det med måte. Man vil ikke miste venner og se dem havne på kjøret bare fordi de begynte med et slikt "harmløst" stoff.