View Single Post
Jeg synes det er fint at såpass mange engasjerer seg i å gjøre forumet bedre ihvertfall.

Selv om folk reagerer på at enkelte tråder og innlegg blir slettet er jeg selv for at enda mer skal slettes. Jeg får fnatt av å se spørsmål som ikke avsluttes med spørsmålstegn, setninger uten tegnsetting, kun små bokstaver og så korte innlegg at det får forumet til å ser ut som en chattjeneste.

Jeg skal rapportere så mye jeg bare klarer og orker, så håper jeg alle andre gjør det samme. Jeg håper spesielt at man er steinhard ift. å tvinge folk til å bruke samletråder og/eller korrekt underforum, uansett hvor fin trådstarten enn er.

Sitat av meitemark Vis innlegg
Det korrekte å gjøre i en slik situasjon er å trykke på lenken "Rapporter regelbrudd" slik at moderatorer og crew får vite om det. Posting av bilder eller tilsvarende kan komme til å medføre at poster får seg en fin liten ferie fra forumet.
Vis hele sitatet...
Et spørsmål til crew rundt dette: Hvordan ser den enkleste, mest lettfattelige rapporteringen ut for dere? Vil dere helst bare ha nevnt hvilke forumregler som er brutt (eks.: 'Regel #2, #14 og #15')? Kort beskrivelse (eks.: 'Kan finnes ut ved hjelp av google/søkefunksjon, nesten uleselig og dårlig emnefelt')?