View Single Post
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Helt enig med Bombasa der.

Men en ting jeg mener burde vert på plass her, er tilbakemeldig til brukere hvorfor tråder slettes.
Har vert i kontakt med flere brukere her som sitter og lurer på hvorfor tråden dere ble slettet. Og ja, dem har lest reglene.
Vis hele sitatet...
Det ville tatt utrolig lang tid å måtte skrive en kommentar til alle innlegg som bryter reglene.

Om ikke matten min er helt riv ruskene gal her, noe den sannsynlig vis er. Så er det i alle fall et bilde av hvor mye jobb det er.

Jeg har på ca 5 år fått slettet 60 innlegg totalt.

Dette blir ca et per måned. Det er 57000 registrerte brukere på freak.no.

Om alles statistikk var lik min ville det utgjøre 57000 slettede innlegg per mnd.

Men statistikken har flere feil. Noen poster bedre(får slettet mindre) enn meg, noen poster mindre og andre er inaktive. Så la oss redusere dette tallet med 99%. Da sitter man fortsatt med 570 slettede innlegg per dag. Mulig dette tallet også er noe høyt, men sikkert ikke veeeldig langt unna.

Sist men ikke minst så er det frivillig å være her, og de som jobber med freak.no gjør det på sin fritid. Den jobben de gjør ville blitt mangedoblet om de skulle måtte legge en kommentar hver gang. Så jeg skjønner det igrunn godt.

Jeg kan i alle fall ikke huske å ha blitt urettmessig sensurert noen gang.

Edit: Litt sent ute der ja :P
Sist endret av murloc; 13. juni 2011 kl. 13:11.