View Single Post
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Så du mener altså at vi skal drite i fakta og statistikk så lenge det strider mot det synspunktet du allerede har laget inni hodet ditt? Det er tøv og direkte løgn at "alle terrorister er muslimer", og statistikk fra europeiske politimyndlgheter viser at de aller fleste terrorhandlinger begår av ekstremister og separatister (stort sett "kristne", faktisk)
Vis hele sitatet...
"ikke alle relgiøse er terrorister, men alle terrorister er relgiøse" same deal.


Sitat av DonTomaso
Ikke lat som om du er ekspert på feltet. Forøvrig er din bruk av ordet "pakkis" en grunn til at folk kaller deg rasist.
Vis hele sitatet...
Pakkis er da en forkortelse for pakistaner, og jeg sier aldri pakistaner(tar så lang tid, ikke noe annet), jeg sier pakkis (bland folk som ser på pakkis som forkortelse, ellers blir det nok litt juling fra _enkelte_ av våre nye landsmenn.

At han blir kalt rasist fordi han bruker ordet pakkis kan nok hende, men hvorfor reagerer ingen på ord som potet, white-trash etc? For meg virker det som om det ikke finnes kjelsord for nordmenn/ariske rase. Folk kaller jo folk man ikke liker for jøde f.eks, men jøder er vel fortsatt jøder uansett hvor mye ordet blir missbrukt?

[BAM i just got the rasist mark]

edit: vet jeg ikke svarte deg skikkelig, men bruker sent på kvelden unnskyldningen uten noen andre unnskyldninger
Sist endret av Echuz; 6. juni 2011 kl. 01:59.