View Single Post
Sitat av ViceR Vis innlegg
Du og jeg sitter i samme båt. Jeg misliker også når muslimer kommer til Norge og krever ditt og datt, akkurat slik som når kristne, jøder, nordmenn, svensker gjør det. Det jeg reagerer på ved Grandiz' innlegg, er hvordan han drar hele islam under en kam (eller hvordan det uttrykket fungerer). Han mener islam er roten til alt dritten i Norge, og jeg mener at folk med det synet burde vi alle vært spart for.



Det du mener, er altså at voldtekt forekommer i alle muslimske familier?
Vis hele sitatet...
Jeg leste en gang en setning som gikk slik, "alle muslimer er ikke terrorister, men alle terrorister er muslimer" (ikke dra opp IRA/sør amerika her^^). Jeg kan fort være enig i at selvbestemte uintegrerte muslimer i Norge ikke hører hjemme her.
Det er ikke til å legge skjul på at de står for mye av utviklingen av slum og kriminelle miljøer. Jeg har hørt dem si det selv, de syns vi er latterlige æreløse hvitøyte djevler. Naiv er vel et godt ord å bruke på gjennomsnittsnordmannen som bor på vestkanten og aldri ser en pakkis. Jeg vet at alle ikke er sånn, men mange er det. "do bare rasist" er ikke sjelden å få i trynet hvis du prøver å diskutere med de.

Sitat av LonerChan Vis innlegg
Jeg innrømmer det, dårlig eksempel xD
Men, poenget mitt var at Nordmenn bir bedre behandlet i utlandet enn vi behander innvandrere.

Og forresten, så kunne du en gang i tiden få kjøpt en "McLaks, lakseburger"
Vis hele sitatet...
Hva behager? Prøv å dra til Somalia, Pakistan, Syria eller w/e og krev arbeidsledighetstrygd, og forsåvidt fremme vestlige verdier. Da kommer du langt sikkert. Btw de har fortsatt filet'o'fish på maccern
Sist endret av Doc. Lester; 6. juni 2011 kl. 00:49.