View Single Post
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Det kommer helt an på hvor gammel jeg er når jeg får beskjeden, men om jeg hadde fått beskjeden i dag:
Hadde jo så klart blitt trist, men hadde nok fortsatt å gjøre det meste som før, ettersom jeg vet om folk som har fått beskjed om at de skal dø innen 2 mnd, og enda lever helt fint nå etter flere år. Leger kan også ta feil.

Men jeg hadde i alle fall fikset meg et testamente, gjort det klart at jeg skal kremeres, skrevet noen brev og til slutt laget en helvetes gåte, der den som løser den får en god sum penger.
Bare for moro skyld så klart - jeg liker å få folk til å tenke, siden det er noe folk gjør alt for lite. Gåten ville først blir publisert etter min bortgang.

Jeg ville nok dobbeltsjekket at jeg har donorkortet mitt i lommeboken og så levd sånn nogenlunde normalt og prøvd å overvinne sykdommen eller hva det nå er som hadde feilet meg.


Kort sagt: Hadde ikke frika ut og prøvd å gjøre alt jeg har tenkt til i livet på en gang. Da får jeg jo ikke vært sammen med de som betyr noe, siden økonomi er en begrensende faktor for dem, pluss at jeg hadde tilrettelagt slik at det blir minst mulig jobb med det jeg etterlater av eiendeler.