View Single Post
Tirsdag kveld da jeg var på vei hjem med min kjæreste ble jeg helt utenvidere angrepet av en liten tett norsk mann i 30-40 årene 20 meter utenfor mitt eget hus!(Jeg er selv bare 18 år).

Mannen kom stormende mot meg fra rundt ett hjørne og dette var helt uventet.
Han begynte å slå mot meg gjentatte ganger men jeg klarte å dukke unda stoppe han ett lite sekund med å sparke han i hodet.(Jeg sparket han i ren refleks pga jeg har trent kickboxing på konkuranse nivå og har en del tittler).

Dette gjorde mannen mer aggresiv og han begynte å brøle masse om at jeg ikke kunne menge meg med sånne jenter osv, han hadde tydeligvis en formening om at kjærsten min var hore ellerno(Han har null kjennskap til henne, og hun går verken lett kledd eller ser horete ut på noen måte)

Mannen fortsatte å angripe meg med slag som han heldigvis ikke traff på, jeg sparket ett frontspark i solar plexus slik at han falt på bakken, men han bare reiste seg og fortsatte å skjelle ut kjæresten min og med å angripe meg.

Kjæresten min ringte politiet under hendelsen, men det var ikke til mye hjelp.

Jeg sparket han ned på bakken en gang til slik at han falt, han ble liggende litt denne gangen før han reiste seg og brølte av full hals! jeg skjønnte at jeg ikke hadde noe annet valg enn å sause på skikkelig denne gangen, så jeg tok løpefart å klinka til han alt jeg makta mitt på kjeften.

Han fikk ett stort kutt på leppa og han dreiv å sjangla rundt og skrek.

Jeg tok med kjæresten inn og varslet naboene om at det er en gærning som angriper tilfeldige personer, mannen hadde forsvunnet men jeg vet ikke hvor han tok veien.

Det kom deretter en gråtende dame i 30 årene ut fra blokken slåsskampen fant sted, hun hevdet å være søsteren til denne mannen og hun fortalte oss at han bor på ett psykiatrisk hjem en halvtimes tid unna, og at han driver med noe nedtrapping av medisiner og at han har en eller annen diagnose(jeg spurte ikke hvilken diagnose det var).

20 minutter senere gikk jeg ut igjen for å se om han fortsatt var ute, men jeg så bare søstra hans og jeg gikk bort til henne. Hun fortalte meg at moren hennes kjørte mannen til legevakta.

Jeg annmeldte dette til politiet på onsdag, men det er fordi jeg klarte ikke å slutte å tenkte på "Tenk hvis det var noen andre som ble overfalt av den mannen". Det kunne gått skikkelig ille, jeg har aldri i mitt liv sett en så aggresiv person.

Jeg tror at hvis han hadde angrepet noen som ikke kunne takle situasjonen på den måten jeg gjorde, kunne dette ha endt med døden!

Håper politiet tar dette seriøst, og sperrer han inne på en lukket instutisjon for godt!

Hva tror dere straffen hans kan bli i og med at han er en psykiatrisk pasient?