View Single Post
Trådstarter
33
02.05.11 kl. 03.22
Nå har jeg akkurat tatt å finkuttet marihuanaen, slik at den nok en gang kan brukes til bøtta. Bøtta har jeg også satt opp. Kuttet av bunnen på 1,5l flaske solo. Tenk at små barn drikker solo.
Videre har jeg satt aluminiumfolien på toppen av flasken, og laget bittesmå hull med cocktail pinner. Bøtta (10L) er fylt opp med vann og flasken plassert nedi. Tjallen, ligger på en kladdebok jeg har kuttet den opp på, og venter derfor litt med å ha den på toppen av flasken til jeg er klar med å ta noen trekk.

I tillegg følte jeg at jeg måtte ha noe til, så jeg fant frem en god cognac nå. Remy Martin XO. Den beste cognacen jeg liker. Så håper dette blir en fin tripp.
Nå kjenner jeg at jeg må gjøre mitt fornødne før jeg starter. Jeg regner med å sovne etter hvert, og må derfor gjøre alt klart som å ikke gå ut fra rommet mitt da jeg bor i et kollektiv med andre folk. Blir kanskje sett litt rart på i morgen om det lukter marihuana i hele leiligheten.

Under trippen jeg skal forsøke så godt jeg kan med å skrive, og forklare hvordan rusen blir denne gangen. Nå er det riktignok en lite stund siden jeg røyket sist, så vi får bare se hva som skjer.

Nå går jeg på WC, og deretter finner noen demoer jeg kan se på, før jeg starter på trippen.

03.54
Da er det gjort. øya renner, nå kommer der smerte i ørene, men heldigvis går det over. Nei, det er der fremdeles i ørene. øya renner, og jeg drikker litt saft ved siden av også. jævlig vondt i halsen fordi jeg klarte jo selfølgelig å svelge røyken. men jeg har funnet frem noen demoer. Disse fant jeg på ftp.gathering.org eller noe sånt. siden jeg ikke var på TG i år, så får jeg se gjennom hva de har laget.

04.24
Hvordan får jeg en demo(program) til å bli skjermbeskytteren min. På min PC om du skjønner. Eller skal jeg skrive forstår. Jeg skal ikke kjøre bil i thc rus, jeg skal ikke kjøre bil i the tus =)
Ka du tru ka du mein, har du pult mange rein, var det en eller to, var det han eller ho?

Jo, jeg er mer eller mindre stein nå. Ganske sløv og rolig, overfølsom hud. Og nå begynner hele kroppen å bli til maur. (akkurat som når foten eller hånda sovner). Hele ryggen er infisert, skuldert. Og jeg gliser noe jævliggg =)

Begynner å le, og jeg begynner å få sånn som må røre på seg.

Nå skåler vi for remy marin xo gutta.
Sist endret av swey; 2. mai 2011 kl. 04:29.