View Single Post
Folk slutter å dra på byen og begynner å feste hjemme istedet(som fører til mye senere festing), blir vanskelig for enkelte å bli kjent med nye folk(da tenker jeg helst på de som er sjenerte), de få utestedene som fortsatt klarer å holde seg i drift blir svindyre å komme inn på og folk vil nok snike med seg drikke inn.

Hvor mye frihet tror dere virkelig det norske folk er villig til å ofre for å få et "perfekt samfunn"(kommunistisk). Plutselig tråkker politikerne over en veldig diffus grense og vi kan ende opp med protester.

Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
hvis du virkelig har jobbet på et utested vet du godt at innvandrere står for mesteparten av utelivsbråk, jeg kjenner mange dørvakter og dem "siler" ut innvandrene pga dem er et stort problem på utestedene, dessverre går dette ut over dem som er ordentlige også...
Vis hele sitatet...
Leste dette nå og må si meg uenig. Min erfaring tilsier at "norske" er et større problem. Har bare havnet i trøbbel med dem og ofte på grunn av trivielle ting som at jeg stakk av med jenta en prøvde seg på, på utestedet e.l..