View Single Post
Sitat av Kommunisten Vis innlegg
Problemet er at mange ser på Burka som et problem og tror at svaret er å forby det mens det egentlig bare er en annen vei i problemet.

Det er jo egentlig ikke noe problem å sosialisere seg med burkakvinner det er vi selv som har gjort det tabu og merkelig. Mange muslimske menn hjelper ikke akkurat heller med å holde dem hjemme store deler av tida på sin side.

At det for eksempel er tvang for mange kvinner å bruke burke, DET burde vært forbudt ikke selve bruken av burka, vi burde fremme selvtillit og individualitet i alle kulturer, ikke forby noe. Tror ikke Frankrike kommer til å vinne noe på dette annet enn tvangsintegrering som et visst parti her i Norge ønsker å fremmer selv og som legger opp for nettop denne ideen.

mine 2 cent.

Som innvandrer har man disse mulighetene:
tvangsintegrer
bli norsk
arbeid som en slave

eller bli sendt tilbake.
Vis hele sitatet...
Og alt det fører bare vondt til verre, jeg ser folk klager på at det er områder som overbefolket av visse etnisiteter i f.eks. Oslo. Hva tror dere et slikt offentlig forbud vil gjøre? Vil da kvinner med burka flytte lenger unna hverandre, eller nærmere hverandre? Hvis mannen tvinger hu, så vil han også være ganske enig... "Holder det kona mi kledd i burka, så er det samme for meg" vil enhver "manipulerende burkatvingende mann" tenke...