View Single Post
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Fordi en person som går i elviskostyme har valgt det selv. Om det så kun finnes en kvinne i Norge som må gå i det plagget ufrivllig. Er det grunn nok for meg å gjøre det forbudt.
Vis hele sitatet...
Om en kvinne i Norge blir tvunget til å gå i skjørt, skal vi gjøre skjørt ulovlig da?

Jeg syns faktisk vi skal dra regelen enda lenger enn Frankrike. Jeg syns vi skal gjøre det påbudt for mannfolk å gå i burka. Dette påbudet om burka på kvinner er jo uansett menneskeskapt i utgangspunktet, så jeg ser ingen grunn til hvorfor det ikke kan forandres. Påbudet for menn burde være spesielt streng om sommeren da det er over 30 grader!
Vis hele sitatet...
Ja, så nå skal VI skal tvinge individer til å gå med et spesielt klesplagg? Ser du ikke hvordan du møter deg selv i døren her?

Jeg snakket om innenfor de som faktisk bruker burka. Ikke alle. Jeg er overbevist om at flertallet av de som bruker burka ikke gjør det frivillig. Og de som måtte tørre å si at de bruker det frivillig burde skamme seg over det, i respekt av alle medsøstrene de har i forskjellige muslimske land som ikke vil gå med burka. Hvor undertrykking virkelig er ett problem.

De som virkelig mener at de vil gå med burka, de burde også komme seg til doktoren. Både på hensyn til seg selv og barna sine som blir presset på akkurat den samme driten.
Vis hele sitatet...
Hvem gir deg rett til å dømme disse kvinnene og si at de må skamme seg, du høres jo akkurat like ille ut som disse slemme, muslimske mennene.

Hvordan integrerer man en kvinne man ikke engang kan se øynene til?
Vis hele sitatet...
Man blir venner med dem, respekterer dem, gir de arbeidstilbud, osv.