View Single Post
Alkohol var vel det første jeg prøvde. Var med noen venner og drakk et par pils rett før jeg fyllte 16. Grunnen var at de jeg var med den kvellen skulle drikke så hadde aldri noe i mot å chille med et par pils. Kvelden var koselig. De andre gangene senere har vert på fest en gang i blandt. Aldri vert typen til å drikke meg dritings og spy rundt om kring. Derfor har jeg aldri angret på at jeg begynnte å komme meg ut med flaska da det egentlig har gitt meg mye. Er ei stund sia jeg har drukket nå, men det er for å holde meg sunn.
Prøvde snus en gang. Takket tidligere nei, men ble nyskjerrig på det etter hvert og så ikke noen grunn til at det ville skade å prøve. Ble først litt chill i kroppen, så svimmel. Tok den ut når jeg merket det.
Ei stund sia min siste snus. Sist var i sommer. Totalt 2 gjennom hele livet mitt. Prøvde det ikke for å være kul, men bare for å kjenne åssen det er. Angrer ikke på at jeg har testa det ut, men glad jeg ikke begynnte fast.
Førstegang jeg prøvde hasj var mer planlagt. Sammen med 2 venner av meg som hadde erfaring med dette fra før Opplevelsen var magisk, har hollt bruken av dette skjeldent. Var heller aldri for å være kul da en uanset må holde lav profil runt dette siden vi har så gøyal ruspolitikk i dette landet.
Så var det røyken da. vil ikke kalle meg festrøyker da jeg ikke pleier røyke på fest, men prøvde et par trekk sammen med en venn en gang, begge ble svimle med en gang og vi lo, egentlig bare fordi vi ble svimle så øveraskende kjappt
tenket ikke over om vi var kule eller ei, men sier ofte nei takk til det.
husker en gang da vi rullet en feit rullerøyk. jeg fikk nikotinsjokk. Klarte så vidt kave meg opp trappa, hente et glass vann og kolapse i sofaen. så helt skutt ut etterpå, men tipper det var over etter 20 min. Kasta ikke opp, men det kunne lett skjedd. Føltes som musklene hadde blitt 4 ganger svakere. Btw glad jeg ikke er en av de som ikke klarer seg uten røyk på busstoppet
Altså er ikke snus og røyk noe du bør begynne med. er du ekstremt nyskjerrig bare skader det nok ikke å prøve så lenge du har litt selvdidiplin.
Klarer du nyte alkohol med formuft kan jeg legge til at når en etter hvert begynner å bli klar for fest en helg i blandt kan det gi deg mye av kvelden hvis du sutter litt på flaska