View Single Post
Hvorfor prøvde du det første gangen?


Snus: Fant det i skuffen til pappa i 8.Klasse. Det var første og siste gangen jeg prøvde snus. Skjønner ikke hva som er deilig. Og hvorfor skal jeg vende meg til den forbanna svimmelheten og kvalmen de første gangene når jeg kan slippe det? Like greit å la være. Jeg fikk ikke noe positivt utbytte

Røyk: På hytten til en gal kamerat med ADHD og diverse andre problemer. Ble presset til å prøve, men ble bare noen trekk, hostet, og thats it. Ble ikke dårlig eller noe. Skjønner heller ikke pointet med å røyke.

Alkohol: Alle har vel smakt litt av fedrene sine i en yngre alder, men første gang jeg drakk en hel øl var på en fest. Er ikke noen stor fan av øl. Smaker helt OK. Smakte pga jeg var på en fest, og det hører kanskje med. Men jeg er ikke en person som blir drita hver helg. Hater å være svimmel og kvalm, så klarer meg helt supert med noen få øl, hvis jeg drikker.

For å si det sånn. Når jeg hadde med snusen til fattern på skolen i 8.klasse følte jeg meg tøff helt til jeg hadde gått med snusen i noen minutter. Ble kritthvit i ansiktet, og kvalm. Måtte sove i sofaen på inspektøren sitt kontor.

Med alkohol og røyk følte jeg meg overhode ikke noe tøff på noen måte, men det er jo greit å ha prøvd det, så blir man litt klokere.
Sist endret av Donkeybrain; 22. februar 2011 kl. 23:26.