View Single Post
Alkohol: Ikke noe poeng å begynne med det før du er 18 alikevel. Da kan du gå ut på utesteder og ha det litt gøy. Dessuten sparer du huet ditt for en del belastninger også. Man er ikke like opplyst når man er ungdom, den kombinasjonen med alkohol kan føre til at du gjør veldig dumme valg som kan ødelegge mer enn du tror når du blir voksen. Ang. det å være kul, du vil ikke tro hvor lett det er å se noen som absolutt -ikke- blir mer kule når de er fulle. Nyt de unge åra rusfri og kassèr inn gode penger, så kan du leve alle åra som voksen på eget ansvar.

Snus: Fullstendig poengløst å drive med. Bare en kostnad og en belastning, ser stygt ut, fryktelig stygt å se på nyutspyttede snusklyser som ligger på bakken. Spesielt i taket i lokale badehaller også. Lukter shitt. Dyrt. Styr unna!

Røyk: Omtrent som snus, bare verre for kroppen. Har ingen nytte overhodet, ikke heller sosialt. Man kan jo like gjerne være sosial med andre uten røyk? Like lett å gå ut og prate i 5 min uten å røyke samtidig? Svinedyrt, ødelegger klimaet rundt deg for andre, ødelegger smaksløker og indre organer. Styr unna, ja.

Syns det er en kjempebra deal av foreldra dine. Lappen i dag kan koste fort 15-20 tusen om ikke mer, det er penger du kan bruke på f.eks. boligsparing, bil, reise.. Du slipper å bekymre deg for ekstra kostnader hvis du stryker på oppkjøring\teori siden du ikke betaler.

Jeg fikk ikke det kravet da jeg var ung, så jeg drakk nok min første øl da jeg vaar.. 17 var det vel. Smakte papp og helvete ^^ Og nei, det hadde ingenting med det å være kul, rett og slett fordi jeg ville ha noe å slappe av og kose meg med. Har alltid gitt faen i det å være kul, fordi jo mer folk prøver å være kule, jo større drittsekker er de egenlig - som regel.
Sist endret av Taurean; 22. februar 2011 kl. 19:35.