View Single Post
Vel, de prøvde jo dette i Bergen for ikke så alt for lenge siden (08/09?). Det varte vel bare i 2 dager, før politikerne mistet motet, og bestemte seg for at det var bedre å la sinte bilister gjøre som de vil. Synes det var ganske latterlig, er kjipt hvis du faktisk har en legitim grunn for å bruke bil, men kollektivtilbudet i Bergen og i hvertfall Oslo burde være bra nok til at ingen faktisk trenger å kjøre for å komme seg til sentrum. PS. luftveissykdommer er faktisk ganske utbredt, nettopp pga av forurensning ifm veitrafikk, så det minste man kan gjøre er å hjelpe til med å redusere forurensningen når det er nødvendig.

Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Vi betaler for å få være egoistiske. Hvis staten senker satser på årsavgifter osv så kan jeg gå med på par og oddetalskjøring men ikke slik det er i dag. Jeg har bevisst bil for å unngå å sitte på buss i lag med narkiser med headset på full guff og svette ekle folk.

Beklager, men sånn er virkeligheten. Jeg vil ha det jeg betaler for
Vis hele sitatet...
Dette er det dummeste jeg har hørt, i hvertfall i dag. Årsavgiften er ikke til for å rettferdiggjøre at folk er for snobbete til å ta bussen.