View Single Post
Sitat av Sopptorsk Vis innlegg
Hvorfor stemme rødt? De røde holder jo på å ødelegge landet fullstendig.
De er totalt uten kontakt med virkeligheten og lirer bare om seg mad svada og gamle mantraer.
Og til han som sa at arbeiderpartiet er det beste for arbeiderne: det er leeenge siden det var sånn.
Arbeiderpartiet er fullstendig rensket for folk med arbeiderbakgrunn.

De har også gjort stor skade på landet gjennom å tvinge igjennom EØS avtalen når folk sa nei til EU. De signerte schengenavtalen som har ført til at det idag er organisert knallhard kriminalitet fra øst-europeisk mafia i landet.
Den sittende regjering har innført 40% av alle innvandrere som er i Norge idag fullstendig uten å tenkle over konsekvensene (for dette har enorme konsekvenser).

SV orker jeg ikke skrive om engang, det kommer bare til å ende med at jeg slenger tastaturet i veggen. Det holder at jeg sier: jeg håper det kommer et til landsvvikoppgjør en gang..
Vis hele sitatet...
Hva er dette for vås. Dette høres ut som pratet rundt primusen på campingplassen etter 6 øl.

Har du noe som helst å støtte opp om disse argumentene dine med?

"Ødelegge landet", dette er kanskje det største forbanna pisspreiket jeg hører. Har du hørt om forskjellige internasjonale rangeringer som bl.a. levestandard? Stadig voksende BNP, nesten for lav arbeidsledighet? Sånt prat kommer rett fra levra av navlebeskuende egoister som ikke evner å sette noe i perspektiv.

"Totalt uten kontakt med virkeligheten, blabla svada og mantraer", Jaha. Har du noen eksempler, eller har du bare lest quick-start guiden til FpU?

"Blablabla EØS og Schengen". Er du overhode klar over at vi er totalt avhengig av å ha tilgang til EUs indre marked? Eller tror du vi klarer oss uten import og eksport?

Vi er enige på ett punkt, og det gjelder det om å slenge tastatur i veggen. Men av litt forskjellige årsaker. Skjønner ikke at folk vil basere hele sin politiske hverdag på frykt for de skumle muslimene og innvandrerne. Landssvikoppgjør.. jeg ler.