View Single Post
Sitat av uppdali Vis innlegg
Eg skriv norsk. Du har kanskje høyrt om det.
Vis hele sitatet...

Jeg ble nettopp opplyst om at du skrive Høgnorsk, og nei det har jeg ærlig talt aldri hørt om. Men jeg tok feil, og beklager.

Sitat av uppdali Vis innlegg
Rett nok er ikkje det juridiske systemet der like hardt som mange populistar vil det til, men straffi er lell ganske arkaisk.
Vis hele sitatet...

Det er en helt annen diskusjon. Diskusjonen her gikk på at jeg krevde kilder på Fanfare sin påstand om at å stjele ett eple blir straffet med amputering av armer/hender. Det har jeg forøvrig tilgode å få, og venter fortsatt i spenning. Bevisbyrden ligger forøvrig ikke hos deg, men hos Fanfare.

Sitat av uppdali Vis innlegg
Eg hevda ikkje det heller, men det blir litt drygt å berre avvise påstanden om at det ikkje finst såleis haldningar mellom innvandrarar i det heile. Fjordman har forresten skrivi litt om kriminelle innvandrarar. Ikkje alt bør gå for god fisk, men han er ein av dei meir seriøse innvandringskritikarane og må takast seriøst. Eit døme frå skrivet: Kvinnor utan burka er horor.
Vis hele sitatet...
Fjordman er en blogger. Han er flink å formulere seg, og flink å vri rundt på fakta. Jeg mener likevel at ingenting skrevet av en blogger kan brukes som kilder for et argument.

Igjen, jeg har tilgode å se en god kilde på at muslimer har lavere moralsk terskel for voldtekt enn ikke-muslimer.