View Single Post
Sitat av badsecurity Vis innlegg
Vis den dagen kommer at Norge blir tatt over av Islamsk styre. Da kan alle vi andre be om en sikker reise til døden. Anbefaler alle som tror noe annet om og lese koranen før de svarer meg. Vis dere virkelig IKKE vil ha tilbake Nynazismen(Islam) I Norge. Anbefaler jeg dere alle til å skaffe dere riktig informasjon om Islam.
Vis hele sitatet...
Dette blir jo bare tåpelig og skriker av rasisme (eller egentlig hat mot religionen mer enn en rase men). Islam er en fredlig religion, hvor det kreves av muslimene at de skal kunne leve sammen med andre religioner. De skal ikke gå til krig.

I tillegg vil også muslimer som nevnt 1000 ganger i denne tråden, og de mange andre lignende trådene, bli påvirket av vår kultur. Jeg kan ikke se du kommer med noen argumenter for hvorfor det blir slik utover "les koranen", hvor mange av de som faktisk har gjort det (og ikke bare lest korte utsnitt, tatt helt ut av sammenheng, hentet fra en propaganda-nettside) viser til at islam i likhet med andre religioner fremmer fredlighet, men også på lik linje med andre religioner har utsnitt (som tatt ut av sammenheng) høres veldig groteske ut.