View Single Post
Sitat av FrittTheBandit Vis innlegg
Grunnlaget for førsteposten er allmenkunnskap, samt en oppfordring om at dette er "Ting man bare ikke gjør". Neppe vitenskap.
Vis hele sitatet...
Det burde vært allmenkunnskap, men er det ikke. Betviler du at informasjonen og påstandene mentlmelt kommer med er basert på vitenskap? Pek gjerne på hvilke av påstandene, så er jeg sikker på at både mentmelt og andre vil hjelpe deg å finne dokumentasjon
Sitat av FrittTheBandit Vis innlegg
Jeg påstå at hvis mentalmelt har etterprøvd alt dette her, før han så forteller at andre ikke skal gjøre det, viser jo det at folk ikke lærer av andres feil? Regner med at det også var noen som fortalte ham at det ikke er lurt å sniffe bensin.
Vis hele sitatet...
Du vet forskjellen på å prøve og etterprøve, ikke sant?
Sitat av FrittTheBandit Vis innlegg
Jeg skjønner at du er uenig med mine synspunkter, men jeg har sett meg lei av stadig mer moralisering og påtrykking av generell fornuft, på dette forumet. Det går jo snart ikke ann å skrive om ting som er spennende å lese, uten at det kommer en fyr og forteller hva moren din ville sagt til deg.
Vis hele sitatet...
Siden når ble sunn fornut et onde, og siden når ble det en motsats til spenning?
Sitat av FrittTheBandit Vis innlegg
Folk kan jo ærlig talt tenke selv.
Vis hele sitatet...
Tydeligvis ikke. Det dukker stadig opp tråder der folk spør om skyting a tabletter, sniffing av løsemidler etc.