View Single Post
Sitat av Renik Vis innlegg
For det fikk de jo så bra til...
Vis hele sitatet...
Det kommer vel ann på øyet som ser.
Sitat av Renik Vis innlegg
Sett litt for mye på 24 i der siste?
Vis hele sitatet...
Hva i alle dager har det med saken å gjøre. Jeg mener at wikileaks tiltak for å avdekke krigsforbrytelser, korrupsjon og folkevalgte som ikke gjør jobben sin er verdt at ett par sivile risikerer livet sitt. Den potensielle skaden ved å ikke avsløre dette er jo mye mye større.
Sitat av Renik Vis innlegg
Jaha, jeg mener begge skal stilles for retten men, jaja. At de kan skade sivile er selfølgelig beklagelig, men der ikke grunn nok til å ikke gjøre noe. Hvis så var tilfellet så kunne enhver terroristgruppe, enhver stat eller enhver diktator få ture fram så lenge det å kjempe imot hva de faktisk driver med kan skade sivile. Nei?
Vis hele sitatet...
Hva mener du her? Jeg forstår at du mener begge skal stilles for retten, men skal man kunne fortelle verden om korrupsjon fordi det kan skade sivile?
Når skal man da kunne fortelle verden om krigsforbrytelser begått mot sivile?
Sitat av Renik Vis innlegg
Det kalles krig. Uheldigesituasjoner skjer men, man trenger ikke skrike ut til alle å enhver om alt som skjer.
Vis hele sitatet...
Det kalles krigsforbrytelser og korrupsjon hvis lekkasjene stemmer.
Sitat av Renik Vis innlegg
Alle de tingene som jeg mener ikke burde fått sett dagslys er ting så ikke har noe med krigsforbrytelser å gjøre i det heletatt
Vis hele sitatet...
Neivel, men det er åpenbart andre som setter stor pris på at denne informasjonen lekkes.
Sitat av Renik Vis innlegg
Ehm, nei?
Vis hele sitatet...
Nei, det får nå være din sak. At du mener man kan være korrupt så lenge man risikere å skade sivile, hvis det skulle komme fram i lyset finner jeg meget merkelig.

Sitat av Renik Vis innlegg
Edit: Hvordan får man til sånn quote quote quote ting? dvs du ser svar Mith svarte på hos meg ikke bare svarene hans? plz send meg en pm
Vis hele sitatet...
Det tar så mye plass at det er skrudd av på forumet. Dessuten er det mye mer oversiktlig slik det er nå, jeg vet tross alt hva jeg har skrevet før.
Sist endret av Mith; 7. desember 2010 kl. 14:20.