View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Tenker på å kjøpe meg en MacBook Pro jeg også. Det eneste jeg er litt skeptisk til, er Messenger. Er det noe lett, fullt fungerende program som kan erstatte MSN? Jeg er klar over at det finnes mye rare, halvgode løsninger. Noen som har noe skikkelig?
Vis hele sitatet...
Jeg vet du har fått to svar allerede, men jeg føler det fortsatt nødvendig å spørre om hvorfor du lurer på dette etter å ha vært på forumet i over fire år. Wikipedia -> MSN Messenger -> Ctrl+F "mac"? Eller Wikipedia -> comparison live messenger clients?

Du hører vel ikke fortsatt på "Ordinary World", eller?

Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
Ulempen her er vell egentlig at du kjøper et produkt fra Apple og vil ha et annet produkt fra Windows innpå?
WHY?
Hvorfor da ikke bare kjøpe en "vanlig" laptop?
Vis hele sitatet...
Fordi det er mye mindre styr å dualboote Wintendo og OS X på en Macbook enn å sette igang med hackintosh?
Sitat av olaPola Vis innlegg
Foretrekker pc fordi jeg liker software.
Vis hele sitatet...
Hehe, Apple har faktisk også med software å gjøre, ikke bare hardware

Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Ulempen er at enkete programmer jeg bruker i hverdagen kun kan kjøre på windows, slik at man er avhengig av det uansett, desverre.
Vis hele sitatet...
*du. Fikset den for deg.

Eplegutten: Øhm, hvordan forklarer du valget ditt av nick? ^^

TS: Kjøp MBP, kjør Dualboot, legg inn en GNU/Linux-distro til trippel-boot når du blir nysgjerrig på dét. Kos deg. Funker ikke for meg, men funker for de fleste.