View Single Post
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Man må jo ta utgangspunkt i at det er helt ren amfetamin når man beregner dose. Bedre å ta litt for lite nn litt for mye.
Vis hele sitatet...
mhm, men vist du da så forbruks forskjellen fra det nivåe man normalt sett fikk lettest tak i til de 2 over, så ville ikke jeg som brukte sprøyter f.eks. engang kjenne att jeg hadde satt dosen om den var normal eller dårlig da.

(Men etter og bruke de 2 andre en stund lærer man også og se forskjell på dem 2 og alt det andre heldigvis, men det er mest pga. jeg så på konsistensen det ble etter det var i vannet da... det kan f.eks. ikke en som sniffer gjøre igjen for mye rart som kan se shabby ut når du får det men er syk effekter i også :P )

Forstår att Erowin og de går etter og reinse på hva dosering som må til ut ifra reine varer, men regner med tråstarter ville vite hva doseringen blir med varer man får tak i som oftes rundt her i norge.

Derfor jeg følte att han leitet etter svaret ingen kunne gi han nyaktig også

forøvrig, hvor høy toleranse hver enkelt har forrandre jo også seg om stoffet er reint eller ikke. så kan forsatt ikke si att med rein amfetamin så må du ta X antall gram per xx kg for overdose.

For da mangler jo man variablen på hvor høy toleranse akuratt din kropp har og har bygget seg opp