View Single Post
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Jeg føler at jeg tenker klarere over ting, ja, men jeg merker også at korttidshukomelsen blir så godt som borte! Tror dette har noe med at hjernen fokuserer så sterkt der og da på det du tenker på, og dermed unngår å lagre informasjon som man ikke tenker på, som hva man har spist eller hva man har gjort (i grove trekk).

Kan godt ha en dårlig periode om du skal røyke hasj, mange føler det hjelper dem å få tankene på plass, forstå hvorfor man har det dårlig, og dermed gjøre noe med det. (var ihvertfall sånn for meg, jeg begynte å trene, fikk bedre selvtillit, og ser mye lettere hvordan jeg skal prate med folk.) Vil ikke si det alltid er en bra ting å røyke om man er litt nedfor, fordi hvis men ikke klarer å kontrollere rusen, kan du begi deg ut på en skikkelig badtrip. Jeg ville nok starta med det dager jeg følte meg bra, slik at du blir vant til rusen. Prøv å ha noen du kan prate med, sånn at du ikke blir lost i dårlige tanker. Pass på at det er en du kan prate mye med til vanlig, slik at du vet du bare kan slippe ut tankene dine uten å bli gjort narr av. Jeg syns ihvertfall det er veldig behagelig å bare prate og prate og prate

Som sagt tok det meg lang tid å bli vant til rusen, slik at jeg kunne bruke den fult ut. Men det er digg underveis og, det blir bare bedre etter hvert, syns jeg


Edit: Jeg var også redd for badtrips, og det gjorde at jeg hadde flere av dem. Jeg kom inn i en negativ tankegang, og klarte ikke fokusere på noe annet. I dag tenker jeg ikke over det en gang, jeg gleder meg bare
Vis hele sitatet...
Okei, tusen takk for informasjonen din!
Den var veldig nyttig, hvis jeg skal prøve det! Har sykt lyst, men har ikke lyst til å få rykter på meg som en hasj-røyker. Bor på ett ganske lite område og rykter sprer seg som parasitter