View Single Post
Sitat av Tonygutten Vis innlegg
Hvor mye penger pleier dere å bruke i Amster ?
Vis hele sitatet...
Tja, når det er fri tilgang til horer og hemp så flyger pengene hehe! Var der en uke i sommer, og det gikk med ca 16,000 kr, inkludert 3-stjerners hotell og fly, samt spise på restaurant mer eller mindre de fleste måltider. Dersom du er sparsommelig kan du vel overleve en uke på under 10,000 også, men prisene der nede er ikke noe særlig under norskepriser, hvertfall ikke på klær etc. Og når det er adidas megastore der, så flyger penga skal jeg si deg!

Og til OP:
Leidseplein er definitivt stedet å bo i nærheten av, det er her alt skjer. Det rimeligste tilbudet jeg fant på det tidspunktet jeg bestilte reise var på www.expedia.no
Siden du ikke har vært der før, så opplevde jeg i alle fall, at det var vanskelig å finne ut hvor i byen det var best å få hotell. Så se etter stedsnavn som leidseplein og vondelpark når du ser etter steder å bo, museumstraat (usikker på stavelsen) er også i 10-15 min gå avstand fra leidseplein, men ikke optimalt. Ellers, god tur, og mitt beste tips: Feir julaften på banana bar! (beste strippeklubben)
Sist endret av Doc. Lester; 10. november 2010 kl. 03:56.