View Single Post
Sitat av børre Vis innlegg
Røyker til vanlig så hvor skadelig frukttobakk er for lungene mine har nok ikke så mye å si egentlig Prøvde å trekke inn så mye jeg kunne, men hjalp fint lite egentlig..
Vis hele sitatet...
Det kan være at du har en dårlig pipe og. Hvis du kan se inn i glass vasen. Så skal du kunne se om det er fullt opp med hvit røyk, har du fylt i alt for mye vann så får du også lite plass til røyk. Har pipen din tynne hull blir det og vanskelig trekke mye røyk. Har du en kompis tilstede kan du prøve få han til å blåse på kullet mens du suger vær litt forsiktig med dette inne :P Kullet er rødglødene og du husker og "kakke" av den gamle asken som er brent?

Sitat av 1c3t34 Vis innlegg
Lurer på en ting... har aldri røkt vannpipe, men lurer på hvor skadelig det er?
Vis hele sitatet...
Dette er ganske mye diskutert. Les deg litt opp her http://www.hookah-shisha.com/hookahl...d-for-you.htmlLigger uttallige mange andre stedet du kan lese ved hjelp av ett raskt google søk Men, det er jo røyk og røyk er generelt ikke bra for lungene dine. Det kommer jo selvfølgelig litt ann på hvor ofte man røyker om hvor skadelig det er. Vannet fungerer litt som et filter, så det plukker opp noen partikler. Det er ihvertfall ikke harmløst, men hvor stor skade det gjør er jeg usikker på
Sist endret av iMAGINE123; 2. november 2010 kl. 22:07.