View Single Post
Sitat av Ɖexter Vis innlegg
Tror ikke jeg nevnte noe om steining! Steining har for lengst gått ut på dato..
Vis hele sitatet...
Nei det stemmer, det gjorde du ikke; jeg nevnte noe om det. Grunnen til det var for å gjennom andre analogier vise hvordan jeg mener logikken din fører hen hvis vi er bitellitt konsekvente i bruken av den.

Sitat av Ɖexter Vis innlegg
Nei? Jeg har da rett til å ha mine egne meninger!.
Vis hele sitatet...
Og vi andre har da ikke rett til å kritisere meningene dine? Har jeg utrykket ønske om at staten bør komme å plassere deg i kasjotten pga. av meningene dine?

Nei. Starter du en debatt må du forvente at andre kritiserer og debatterer meningene dine.

Sitat av Ɖexter Vis innlegg
Det må de gjerne gjøre for min del, men da skal kristne få bygge kirker midt i Mecca..
Vis hele sitatet...
Men da er vi vel enige om at kristne ikke bygger kirker i Mecca og muslimer bygger ikke Moskeer i Vatikanet. Dog er jeg enda uenig i tankegangen din. Om Italienske katolikker og muslimer ble så glad i hverandre at de ville bygge gudshus sammen i Vatikanet så ville det jo være trist om politikk i Saudi-Arabia skulle legge føringer på disse menneskene en helt annen plass.

Sitat av Ɖexter Vis innlegg
Det har man sett eksempler på gang på gang at det ikke er tilfellet..
Vis hele sitatet...
Så muslimer i Amerika ønsker å fjerne og endre amerikanske lover? Hvilke krav og ønsker fremmer muslimene i Amerika? Har de noen prominente talspersoner som lager helhetlige argumenter? Det er jo millioner av muslimer i Amerika, så hvordan finner vi ut hva veldig mange av dem mener til felles?

Vi ser gang på gang kristne som voldtar små barn og skattemotstandere som sprenger bygninger også i statene, men det sier vel ikke så veldig mye om kristne og skattemotstandere?

Sitat av Ɖexter Vis innlegg
Har vel ingenting å si så lenge det er i nærheten av GZ.
Vis hele sitatet...
Så hvor går grensen for hvor hva som er "nært"? Kan muslimer ovehode bygge på nedre Manhattan? Manhattan? Eller i New York?

Sitat av Ɖexter Vis innlegg
Jeg tror løsningen på dette hadde vært å glemt alt vi noensinne har lært og vet om religioner. Er dessverre religion som har ødelagt mye opp gjennom tidene.
Vis hele sitatet...
Ikke dumt.

Du har enda ikke forklart meg hva som gjør at muslimer peker seg spesifikt ut som en gruppe som ikke kan bygge en type bygninger nær Ground Zero.
Sist endret av Kinseek; 24. august 2010 kl. 10:19.