Tråd: Rivotril 2MG
View Single Post
Direktør
Lunar's Avatar
437
Sitat av Tothep Vis innlegg
Om jeg kan spørre, hvilke abstinenser får du?
Hvor fort kommer abstinensene?

Jeg kan gå på xanor/rivo i flere uker uten å få abstinenser. Virker som det varierer ganske mye det med benzo abstinenser.
Vis hele sitatet...
Hvor lenge går du da uten benzo? For de skikkelig abstinensene kommer ikke før man har gått helt uten i minst en uke, og de sitter i flere måneder. Viss man først har blitt avhengig da.. Hva mener du når du sier at du går på det i flere uker?

Hvordan er benzo bruken din over, la oss si en 4 måneders tid. ? Mengde er ikke så viktig, for det har mer og si på toleranse enn abstinenser..

Sitat av Hobby_narkis Vis innlegg
Har egentlig akkuratt fått høre om rivotril Noen kompiser av meg hadde kjøpt noen og sa det var drit morro. Men jeg er litt skeptisk til piller, Så Har lest litt om dem nå. både her og på pasient guiden. og gjordt meg litt klokere på rivotril. Tengte jeg skulle prøve meg på dem siden jeg er av den typen som har prøvd en del men gjør det som regel bare 1-2 ganger for å prøve. Må si at alle her har vert ganske flinke til å advare mot avhengighet. Så takk for "visdommen" og ønsk meg lykke til
Vis hele sitatet...
Lykke til, ikke spis flere dager på rad, før du vet ordet av det er det en vane.. Og trur ikke du vil være avhengig av det. Jeg er det, har vært det lenge. Går flere hundre i måneden(fra lege altså) Men jeg prøvde å gå av rivotril og fikk sobril, men selvom jeg spiste 10 av de sterkeste sobrilene(25mg) så hadde jeg sterke abstinenser fra rivotril, hadde jeg spist en rivotril hadde det fungert bedre enn de 10 sobrila.

Nå sporer jeg litt av her, men det er noe jeg og legen min ikke finner ut av, rivotril har lang halveringstid, og kan finnes i blodprøve og urinprøve ganske lenge etterpå, en kamerat ble tatt 3 uker senere. Men på meg er det helt borte fra urin og blod på 12 timer, 12 Timer!

Dette har blitt dobbelt og trippeltsjekket med blodprøver og pisseprøver, men det er ikke et spor. Noen som har hørt om noe lignende? Dette var ikke et engangstilfelle, men er sånn.