View Single Post
Offtopic: Det jeg syns er skremmende er måten man blir sett på av andre. Man blir plutselig så ekstra kriminell og på kjøret fordi man nyter litt cannabis. Da blir man plutselig "den" typen
Vis hele sitatet...
Det er mange som røyker cannabis som ikke forstår det.
Men det er folk som røyker cannabis som mener det samme om personer som nyter andre rusmidler. MDMA,2cb,lsd osv. Uten at det nødvendigvis er misbruk osv. Er ikke det dobbelmoral?

Jeg lurer på hva det er som gjør at man kan danne seg en mening (til tider syke meninger) om en person kun ut ifra hva rus man liker. På hvilken måte ble rus så viktig del av en person at man kan overse alle andre kvaliteter\oppførsel\personlighet denne personen måtte ha. Er trøtt, så kunne kanskje ordlagt meg litt bedre, men satser på at dere fatter hva jeg mener.

Selv mener jeg rus alene ikke er nok til å danne seg ett bilde av hvordan en person er, og man kan dømme en person kun ut ifra rus. Rus preferansen til en person er ikke en så stor del av personligheten til en person at man kan dra noen spesielle konklusjoner om hvordan denne personen er som menneske. På en måte. :P
Men det er en del som gjør det, og selv synes jeg det tyder på at en person virkelig er trangsynt og idiotisk.

Men det er en del som gjør det virker det som, selv synes jeg det tyder på at en person virkelig er trangsynt og det sier mer om den personen enn personen man dømmer.
Skulle redigere slutten... Ble litt for sen...
Sist endret av sneipen; 17. juli 2010 kl. 11:41.