Tråd: Rivotril 2MG
View Single Post
Majestic 12
Tothep's Avatar
758
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Trur det har med den lange halveringstiden og gjøre ja..Men det er egentlig bare bra for min del da jeg blir grisehekta jævla fort på rivotril..På rivotril og xanor har jeg hatt di jævligste abstinensene man kan tenke seg.
Vis hele sitatet...
Om jeg kan spørre, hvilke abstinenser får du?
Hvor fort kommer abstinensene?

Jeg kan gå på xanor/rivo i flere uker uten å få abstinenser. Virker som det varierer ganske mye det med benzo abstinenser.

Sitat av Doktor Storm Vis innlegg
Benzodiazepiner i forskjellige former og doser, har vidt forskjellig virkning på forskjellige personer. Min erfaring er at man må bruke dem noen ganger, før man klarer å holde seg våken, og få noe utbytte/rus.

Kan kanskje være greit å starte med Sobril, som er ganske svakt, og jobbe seg oppover, om man har bestemt seg for å prøve ut benzo.

Jeg startet med Sobril, spiste noen esker av det i løpet av noen uker, hadde grei effekt, og gikk over til Apodorm. Andre gangen jeg tok Apodorm (25 mg) fikk jeg en meget god effekt. Jeg ble super-konsentrert, satte meg ned og skreiv lister over ting jeg skulle gjøre neste dag, som en lang huskeliste til meg selv. Videre så vasket jeg og støvsugde leiligheten min. Når jeg våknet neste dag var jeg full av energi, huset var reint, og jeg hadde klart for meg hva jeg skulle gjøre med huskelisten min. Alt i alt en veldig positiv opplevelse.

Men ikke overdriv med benzo! Man blir lett avhengig og de positive effektene kan forsvinne raskt.
Vis hele sitatet...
Hehe, slik husker jeg også mitt første møte med Adoporm. Fikk noe så utrolig til energi
Sist endret av Tothep; 15. juli 2010 kl. 20:23.