View Single Post
Vel, drakk en kopp kakao med to gram helt ok shit i før en flere timers lang togtur en gang. Jeg satt og var livredd for at toget skulle spore av pga jeg fikk for meg at det var for mye snø i sporet til at det skulle gå bra. Jeg var til tider ganske redd og det var veldig ubehagelig. Jeg bekymrer meg normalt aldri for slike ting.

Og når det kommer til det å være usosial så sliter jeg med det sosiale. Jeg har røkt masse cannabis de siste 5-6 årene, nesten hver dag og i det minste flere ganger i uken. Jeg måtte slutte og vil ikke tilbake til stonertilværelsen. Jeg har blitt på mange måter ganske tom i hodet, har ikke no spess å snakke med folk om, jeg liker nesten ikke å snakke noe særlig med folk heller. Da jeg røykte cannabis likte jeg som regel bare å surre rundt for meg selv eller slappe av med musikk.

Jeg har måtte sluttet pga at jeg kommer ingen vei i livet så lenge jeg røyker cannabis eller bruker andre rusmidler. Jeg sliter ennå med det sosiale og jeg håper det går seg til etterhvert.
Sist endret av Wisternoff; 3. juli 2010 kl. 16:09.