View Single Post
Dette skriver jeg av egen erfaring.
Etter noen dager med røyking merker jeg at jeg blir mer stille av meg med folk som ikke røyker, men mer pratsom med folk som røyker, sjøl om jeg/de ikke har røykt den dagen. Dette er da snakk om folk jeg møter på jobb, eller en slik setting der jeg ellers ikke er så interessert i å snakke. Men har ikke oppdaget noen forskjell nor jeg er med venner, eller viss jeg prøver å komme i kontakt med noen nye personer. Jeg liker faktisk godt å snakke litt ekstra høgt og girer meg litt ekstra opp nor jeg har fyrt før jeg skal på fest etc. Uavhengig av om jeg drikker eller ikke.
Veldig glad i å sitte på rommet alene nor jeg fyrer i vekedager, holde på med egene ting som serier, spille og lage mat, og bare kose meg litt ekstra for meg sjøl(nor jeg ikke fyrer så pleier jeg som regel å sitte i ståva mi ). Og jeg ser ingen ting galt i det! Blir selvfølgelig lei av å sitte der mer enn 2 dager i strekk, og då ser jeg ingen problem i å drive med noe helt annet med venner eller ukjente.
Var en liten stund i begynnelsen jeg følte jeg ble litt usosial av å røyke, men så tok jeg tak i meg sjøl og ble sosial (enkelt og greit)
Sist endret av Yoppl; 3. juli 2010 kl. 12:26.