Tråd: Dyreplaging
View Single Post
Mye skremmende holdninger her.. skjønner mange ikke har fått en sunn oppdragelse hva gjelder det å ha respekt for dyr.. Jeg liker ikke slanger. Men jeg respekterer dem.. er det opp til meg å avgjøre og bestemme hvem som har mest livsverdi av LEVENDE skapninger? Nei. Er det din? Nei. Du har ingen rett til å peke, har du?

Å måle el. sammenligne sorg, lidelser og livsverdi blir helt feil her.. akk som å måle "det å ha suksess" i hva man har, og ikke hva man er...som menneske. I denne tråden ser man resultatet av mennesker oppvokst uten den uvurderlige stimuli av det å være oppvokst med dyr eller lært opp til at; dyr de respekterer man på lik linje med mennesker. Trenger ikke nødvendigvis like dem, men respekter dem for faen. Blir flau over å være menneske når jeg leser noe av det som blir skrevet her, av den enkle grunn at det er så ufattelig mye dritt og lidelser her i verden at jeg blir kvalm. Er dette virekelig noe å diskutere? Dyreplageri er ikke akseptabelt.

En el annen dag kommer vi mennesker bli tatt så hulvetes schwiiiinhardt i ræva(!), som et resultat av all den hensynsløse behandlingen og nedslaktingen av dyr vi bedriver i dag. Bad Karma!

Om du på en el annen måte føler deg truffet av innlegget må jeg bare kondolere, alltid en fare for at en eller annen asshole blir fornærma, ikkesant?


"The awful wrongs and sufferings forced upon the innocent, faithful animal race, form the blackest chapter in the whole world's history."

-Edward Augustus Freeman