View Single Post
Sitat av Mith Vis innlegg
Kan du vise til et eneste parti eller en organisasjon som mener at det er landsforræderi å konvertere til Islam?
Vis hele sitatet...
Hvorfor i alle dager skal jeg vise til noe parti? Så vidt meg bekjent er det fullt mulig å ha personlige synspunkt uten at dette må være festet til en allmenn politisk ideologi. Jeg har aldri påstått at noe av dette er synonymt med [sett inn parti her] sine meninger.

Hvem er det som mener at muslimer har er en livsfarlig "ideologi" og forsøker å ta over ett hvert land de kommer til? Hvem er disse menneskene og hvor finner jeg dem? Hadde du hatt ryggdekning for at "mange mener det samme som meg" så hadde vi vel sett det i samfunnet ellers også?
Vis hele sitatet...
Mennesker. Hvem disse menneskene er, har jeg ikke satt meg inn i, likesom jeg ikke har satt meg inn i hvem Jens Stoltenberg er som person utover sine politiske meninger som han representerer gjennom Arbeiderpartiet. Ser du bildet? Dette kan være alle typer folk. Hvorfor det muligens er begrenset hvor mange av disse som kommer til syne i offentlige sammenhenger, har vel med frykt for reaksjoner å gjøre. Grunner kan dog være like mange som det er religioner i verden.

Det er kanskje ikke nok til å sette deg i bås som person, men det er mer enn nok til å sette deg i bås som forumbruker utifra hva du faktisk diskuterer. Så hvis du føler deg truffet så vet du hvertfall at min oppfatting av deg bare er basert på dette lille forumet.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig vet jeg det - men nå er jeg imidlertid vant med at enkelttilfeller (her enkeltråder) ikke kan snakke for en hel "forumbruker", slik du sier. Det finnes drøssevis av tema som engasjerer meg, men langt fra alle av disse er å oppdrive på dette forumet.

Nå synes jeg hvert fall ikke du skal trekke inn andre og irrelevante tråder - for blant de få trådene jeg har engasjert meg i, er et fåtall av disse politisk. Faktisk bare et par.
Sist endret av Angelina; 20. mai 2010 kl. 23:58.