View Single Post
Sitat av rhcp-rocks Vis innlegg
Hvorfor i helvette skal ikke det være stoners som går i marihuana marsjen, når man skal prøve å legalisere hasj som mange blir stoner av
Vis hele sitatet...
Det er vel strengt tatt ikke så mange som blir typiske stonere? Av dem jeg kjenner som bruker cannabis (sikkert 200 stk.), er det kanskje 2-3 som kan defineres som stonere.

Allmenheten sitter sikkert alikevel igjen med et inntrykk av at de aller fleste som bruker cannabis blir stonere, blant annet fordi det hovedsakelig er denne typen cannabisbrukere som deltar i Marihuanamasrsjen.

Så, hvis rasta-dimlingene klippet seg, tok seg en joggetur, en kald dusj og kom ut av hasjtåka, ville de kanskje kunne bidra til å bryte ned stereotypen, fremfor å bygge opp under den?
Sitat av rhcp-rocks Vis innlegg
og i tillegg så kan det være greit å gå som man vil, og få folk til å prøve å respektere det samtidig?
Vis hele sitatet...
Jeg har en kompis som ofte forsøker å "tvinge gjennom" slike ting. Han gidder ikke tilpasse seg samfunnets normer. I vinter skulle vi ut på byen sammen. Jeg hadde bestilt bord på et utested av typen med dresscode: pent. Jeg brukte lang tid på å forklare ham at dress heller ikke er mitt favorittplagg, men at jeg tilpasser meg for å kunne besøke det utestedet jeg vil på.

Jeg er uenig i mye i samfunnet vårt. Jeg har meninger og holdninger som går på tvers av både norsk lov, menneskerettigheter og normer og regler. Jeg er imidlertid ikke sosialt retarded, og skjønner at jeg kommer lenger med å spille på lag med samfunnet, enn jeg gjør ved å opposisjonere. Husk; din tanke er fri! Tenk, men og føl hva du vil, men hvis du skal slåss for å få gjennom en politisk endring; kle deg som en fuckings politiker!