Tråd: Polygamy
View Single Post
Sitat av Tommen_ Vis innlegg
Super-off topic:

jeg er kristen, drikker ikke og (forsøker) å ikke fordømme andre, selv om de har en annen oppfatning av verden enn meg.
betyr det da at jeg ikke er "ekte" kristen? siden jeg ikke går rundt og sprer hatet mitt for å surne andres liv slik at jeg kan stå på deres skuldre?

tror mange/alle over en kam er ett stikkord her.

jeg har hatt sex før ekteskapet, er jeg da dødsdømt? hvem av dere der ute bestemmer det?


on topic:

Trådstarter: uavhengig av hva folk sier, alle kan gjøre "feil". nå sier jeg ikke at mitt personlige synspunkt på dette er feil, men ifølge "normer, regler etc." så er det visst det.

vær stolt av den du er !

ikke følg strømmen bare fordi alle andre gjør det.

"du må tenke sjæl" hvis du selv ikke mener det du gjør er galt, så er det ditt valg alene. andre får gjerne mene sitt, men trenger ikke hetse deg. det viser bare deres egen usikkerhet og dårlige self-image.
Vis hele sitatet...
dude, I'm on your side! Du har veldig mange vise ord, og sier det jeg mener på en mye bedre måte.
Men jeg vil prøve!

Jeg vil vel egentlig frem til at en/flere religiøse personers handling i religionens navn ikke er grunnlag til å basere religionen om, men at det er hvert individs tolkning av religionen. Jeg tror jeg klarte å formulere meg sånn noenlunde nå..