Tråd: Polygamy
View Single Post
Du kommer ikke unna at dette er tabu for veldig mange. De fleste gutter/menn drømmer nok om to kvinner på en gang. Min mening om sånt er å gjøre som du vil og drite i alle andre som glor. Stå for det dere gjør med rak rygg Det jeg derimot vil råde om er å ikke snakke om det så mye til andre. Dersom noen spør kan du svare, men ikke gå rundt å skryt om at du er polygam og er sammen med 2 stk.

For den enkelte gjelder dette: foreldrene dine lærer deg å dømme, religion lærer deg å dømme, vennene dine lærer deg å dømme, lærerne dine lærer deg å dømme. Ubevisst.

Fordommer i samfunnet er en selvfølge. Når du er klar over dette kan du ta et valg. Leve litt i skyggen av samfunnet og skjule det i den grad det er mulig eller å drite i alle fordommer og gjøre som du vil. Begge har både negative og positive sider. Ditt valg.

Selv holder jeg på med en biseksuell jente og trekant er noe begge har lyst til før eller senere. Jeg snakker ikke om dette til uinvidde (kun nærme venner jeg vet ikke snakker om det og respekterer det).

For å sitere Bjørnebo og min mening om saken:

Dette - å vite at man vet noe - at man har en kunnskap som ikke må prisgis offentligheten, men som skal beholdes innenfor en sluttet krets - å vite seg delaktig i en laugshemmelighet, en klanshemmelighet, som for enhver pris ikke må røpes - det er en helt besynderlig fornøyelse. En riktig glede.
Vis hele sitatet...