View Single Post
kjedelig streiting
Sitat av slashdot Vis innlegg
Poenget er at den typiske stoner er ikkje et godt bilde på kven som røyker hasj. Fleirtalet av hasjrøykere tipper eg har full jobb, og det en vil kalle et normalt liv. Dei røyker ikkje daglig.

For all del, la stonere delta, men i dag dominerer jo stonere marsjen så totalt, og ser på det som ei anledning til å røyke offentlig.
Vis hele sitatet...
Nå veit jeg ikke hva din definisjon på stoner er, men jeg vil ikke si de dominerer så mye som du sier.

Dessuten kan du ikkje vinne legaliseringskampen kun med dei som røyker. Det er 10% av befolkinga. Du må greie å overtyde resten av befolkinga om at forbudet mot cannabis er netto negativt for samfunnet, og ikkje bare deg som individ.
Vis hele sitatet...
Nå har nok nærmere 50% prøvd stoffet. Men ja man må selvfølgelig overbevise de som ikke røyker og. Men da må man først å fremst få en debatt.

Nei. Det er mange høgt respekterte innan forskningsmiljø som har tatt til orde for legalisering, utan at folk har mista respekten for dei. Å delta i offentlig røyking og en tullingdemo trur eg derimot kan røkke respekten under beina på dei.
Vis hele sitatet...
Kom gjerne med navna på alle disse. Ja det er en del som har utalt seg positivt til det, men det er få som fronter denne kampen helt. Og de må da ikke røyke selv. Det er da ikke alle i marsjen om røyker. At du kaller det en tullingdemo får bli opp til deg.

Så det er viktigere å bli lagt merke til enn å gjere et godt inntrykk? I så fall trur eg folka bak den bør regne det for usedvanlig vellykka.
Vis hele sitatet...
Ja per dags dato er det det. Denne saken blir tia ihjel av politikerne og andre folk. Det er noen artikler i året i div aviser, og noen radiodebatter og liknende. Og disse debattene kommer netopp pga stunt som dette.

God dag mann. Økseskaft.
Vis hele sitatet...
Mener du NORMAL og søsterorganisasjonene i andre land kun er en gjeng stonere så vet du ikke hva du prater om.
Sist endret av legalize_it; 20. april 2010 kl. 20:02.