View Single Post
Mitt aller beste tips: På alle matbutikker får du en pakke med Axa fruktmusli til ca 15 kr. Dette er litt dyrere enn havregryn, men MYE bedre, og langt fra like tørt og kjedelig. Blant med yougurt eller melk, og du har en helt kurant kveldsmåltid/frokostmåltid for noen få kroner! Og det er attpåtill veldig sundt!

Til middag ville jeg sett på billige produkter som First Price/Coop/landlord og lignende, og ikke minst tilbudsvarer. Mange matvarebutikker har ofte tilbud der de går i dundrende minus, der du kan gjøre et kupp. I frysedisken finner du også mye godt og billig!

- Fiskepinner. Godt og sundt. Til og med min ekstremt kresne søster spiser fiskepinner. Velegnet og billig tilbehør: salat, ris, poteter.
- Kjøttdeig på tilbud. Sammen med FirstPrice-tacotilbehør får du deg en billig middag, og kanskje enda en etter restene.
- Pytt i panne: her kan du bruke alt du har av rester etter kjøtt, grønnsaker og poteter. Freses på pannen i noen minutter med krydder.

Når det kommer til drikkevarer ville jeg investert i en Fun-saft, eller noe lignende. Disse har et blandingsforhold på 1+9, som gjør at du får masse god drikke for 1-2 kroner literen!