View Single Post
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Noe som er nettopp et av poengene mine i den forrige litt lengre posten min - hvis jeg misforstår, og jeg kan ihvertfall noen hakk mer enn "mannen i gata", så er det relativt lett å misforstå. Men det er jo tydeligvis også feil at jeg har misforstått. Eller misforstår jeg?

Jeg ser også igjen og igjen at han tillegger meg meninger og utsagn som ikke henger på greip, hvordan kan man foreksempel få
Det skal absolutt ikke mye effekt til før mikrobølger kan være ganske farlig.
Vis hele sitatet...
til å bli
Her har du allerede forkastet ideen om at "lav effekt" er et relativt begrep, eventuelt antar at jeg med "lav effekt" sikter til å putte hånden inn i en mikrobølgeovn på 1000 W.
Vis hele sitatet...
Som Slashdot sier litt lenger oppi her - sannsynligvis snakker vi om noen titalls watt for at mikrobølger skal kunne være skadelig for øynene, og noen titalls watt regner jeg som "absolutt ikke mye" i forhold til 1kw eller deromkring, som er effekter vi gjerne snakker om i forbindelse med begrepet "mikrobølger".

At det er direkte feil sa jeg at jeg muligens tar feil på, men da angriper jo fyren det også.

Når jeg deretter prøver å strekke ut en hånd og slutte fred (påpeker igjen at vi faktisk er enige om det tråden egentlig handler om - at scannerne er svært tvilsomme i forhold til personvern, men ufarlige rent fysisk, resten er TOTALT off topic, uenigheten går egentlig på noe som er totalt irrelevant - om "radiobølger" er upresist og lett å misforstå som han bruker det - noe jeg kanskje vil påstå at tråden har utartet til å bli et godt bevis for...), og den andre prøver å hakke av meg hånda med en øks, da mener jeg man virkelig er håpløs.

Inspecta_Deck: Takk, ja, noe sånt
Sist endret av atomet; 25. mars 2010 kl. 17:45.