View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av atomet Vis innlegg
Det skal absolutt ikke mye effekt til før mikrobølger kan være ganske farlig.
Vis hele sitatet...
Sorry, men her er du ute og sykler. Korttids eksponering er totalt trygt. Kroppen har ingen problemer med å takle 10-15W varme jevnt fordelt gjennom huda. Det som er farligast med mikrobølger er definitivt auga, som har få eller ingen blodkar i deler av seg, noko som kan føre til at proteina der stivner. Du skal imidlertid opp i høge effekter - ala titalls watt - før det blir problematisk. Med mindre du har radioantenne fokusert på auga da.
Sitat av atomet Vis innlegg

Radiobølger har mye lavere frekvens enn mikrobølger.
Vis hele sitatet...
...Så wlan er ikkje radio da? Fun fact: det elektromagnetiske spekteret er kontinuerlig. Inndelinga har vi menneske gjort, og den er rimelig vilkårlig. Men å ikkje definere mikrobølger som radiobølger er FAR FETCHED!

Sitat av atomet Vis innlegg
Noe som igjen vil si at det er mye mer energirik stråling enn radio- og mikrobølger.
Vis hele sitatet...
...men ei vanleg 60W lyspære har antakeleg effekt på tigangen av det denne scanneren har, og bruker langt høgare effekt, og dertil meir energirik stråling. Så kva er poenget ditt? Det er fortsatt ikkje-ioniserande stråling.

Mikrobølger er forøvrig ofte definert som 300MHz til 300GHz, eller frå 1 meters bølgelengder, til 1 millimeters bølgelengde. Lys er til samanlikning på 3-700 nanometers bølgelengde om ikkje hukommelsen min svikter meg totalt. Altså vanvittig mykje meir energirik stråling enn millimeter-bølgelengdestråling. Ingen av delene er forøvrig ioniserande.

Så sorry, her er du langt ute og sykler, og eg avskriver heile innlegget ditt som svada med mindre du greier å bygge opp under det med kredible kilder.
Sist endret av vidarlo; 24. mars 2010 kl. 21:04.