View Single Post
alt, som går på psykisk ustabilitet funker! De fleste av vennene mine har sluppet unna ved å "dikte" opp et eller annet. Gå til en lege eller psykolog, fortell historien også er det ordna! Det kan ikke bli enklere enn det. Ta hellere et friår på dine egne premisser hvor du reiser rundt i verden, eller for den saks skyld i den norske fjellheimen hvis du er typen til det.
Er selvfølgelig noen militæret er bra for. Greit sted å lære disiplin, hvis man ikke har hatt foreldre eller andre forbilder rundt seg, som har kunnet bidra med den lærdommen. Etter de historier jeg har hørt fra kompiser om deres opphold i militæret er jeg ekstremt glad for det ikke var meg. OMFG jeg kan ikke forestille meg noe mer fucking sykt kjedelig.

Hvis Norge hadde blitt angrepet kan jeg ikke forestille meg vi hadde holdt ut mer enn et par dager uten hjelp uannset.
Krig har drept millioner av sivile, og ødelagt millioner av menneskers liv. En av mine beste venner lider nå av post traumatisk pga en lattrerlig løgn. Jeg kan ikke kjenne han igjen, og han flipper ut over den minste ting. Jeg kan ikke forestille meg hvorfor noen gidder å trent opp til en gjeng mordere og psykopater. Fuck militæret!