View Single Post
Sitat av somnium Vis innlegg
Det er forsåvidt greit, men når man begynner å dosere så kraftig så kan det helserisiko involvert, og det er DERFOR legen "bestemmer" over deg.

Han vil selvsagt hjelpe deg, men om han er usikker på om såpass store doseringer kan ha innvirkning på helsen din ellers, så er det hans plikt å sette foten den til han finner ut det motsatte er bevist.
Vis hele sitatet...
Ja det forstår jeg men er så mange jeg kjenner som går på doseringer de er satt av legen som de absolutt ikke funker på fordi dosa er for lav å mange tør ikke si fra at de har funnet en som passer den enkelte for dem er da redd for at legen mistenker de for misbruk.. Klart, man skal jo ha oppfølging og sjekkes jevnlig uansett da man går på dem for tror ikke dem er så bra å gå på for lenge om gangen heller. Jeg har tatt et par opphold innimellom for å se hvordan det er men siden jeg fikk de såpass sent trur jeg de blir i livet mitt i lang tid fremover. Men såklart, jeg tar ikke 120mg hver dag. Jeg tar etter det jeg føler behov for hver enkelt dag. Noen dager trenger jeg såpass å andre dager trenger jeg ikke halvparten engang.. Det var jo også viktig å forklare legen også.. Jeg høres kanskje dum ut men veit mange har prob med detta