View Single Post
Jeg er sjeldent frekk her på forumet, men nå må jeg bare: Din jævla idiot.

Quote fra annen tråd:
Sitat av persi91nettby Vis innlegg
man blir ikke avhengig av hasj. bare slutt. det er kunn en vane sak. eller simple bruk alle pengene dine på noe annet før du rekker å kjøpe gall :P
Vis hele sitatet...
Hvis det er så lett for deg, så kan du holde deg uten hasj i en uke så vil søvnen være helt normal igjen.

Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Har du noen gang tenkt på det kanskje er en liten placebo effekt?
Prøv og heller røyke en vannlige røyk! Jeg sleit også med dette problemet ( Når jeg røyket kun hasj )
Jeg fant til slutt ut, det var ikke hasjen jeg hadde blitt avhengig av. Men nemlig nikotin
Vis hele sitatet...
Og her var jo enda ett svar dummere enn bambi på isen... De som føler ett sug etter røyk ved hasjslutt vil kanskje assosiere dette suget etter ett røyksug, men de fleste som tar seg en sigarett i den tilstanden vil føle at de ikke fikk i seg hva "suget" lengtet etter... Søvnvansker ved hasjslutt er ikke bare en innbilling pga man ikke klarer og "gi slipp" uten og ha det man selv føler man trenger. Men om det er vanskelig og komme seg igjennom er en annen ting...

Det er så vanskelig man selv gjør det til, men selv ved og totalt endre livet sitt, og ikke tenke på hasj, så kan man slite med urolig søvn i de første 2-5 dagene. Man kan jo trøste seg med at man vil bli mye bedre uthvilt når man har fått seg tilbake på spor igjen, for hyppig "nattings" messer garantert med rem-søvnen.
Sist endret av Quetzalcoatl; 21. januar 2010 kl. 17:09.