View Single Post
Kommunisten: Når jeg er stein og blir utsatt for dette diskusjonsopplegget så blir jeg faktisk bare litt sur av alle de skremmende fjerne stonerteoriene enkelte klarer å koke opp. Dette har jo selvfølgelig med samværet å gjøre, men jeg synes faktisk det er bedre å ta slikt med et nøkternt sinn, om man faktisk vil frem til noe.

Å tenke derimot er en slager etter å ha røykt. Som regel når jeg røyker ligger jeg meg bare på sofaen for å tenke og slappe av, rett og slett.

Dette med cannabis og kreativitet har jeg aldri helt skjønt. Jeg har forsøkt å tegne en ukjent mengde ganger under påvirkningen, og det blir bare til at jeg sitter og eter snop og hører på musikk istedenfor. En blanding av speed og syre derimot, fikk i gang tegnefingeren.

Når jeg er på dansegulvet, et perfekt eksempel på hvor jeg bruker min kreativitet, foretrekker jeg også å ikke røyke noe cannabis. De gangene jeg har gjort det har jeg endt opp med vanskelig for å føle musikken ordentlig, "jernteppe" og lavt energinivå, mens jeg til vanlig, til og med edru, kan stå og danse i flere timer.

Klart musikk som regel blir bedre for meg også når jeg er stein, men da er det når jeg ligger i ro på sofaen. Med en gang jeg skal oversette språket som er musikk, til språket som er bevegelse, oppstår det en clog i hodet på meg. Så og si alle andre stoffer har den motsatte effekten.