View Single Post
Sitat av Clr Vis innlegg
Hvis man ikke ønsker å bli scannet kan man vel la være å bruke fly som fremkomstmiddel? Det er jo ikke slik at vi er lovpålagte å bruke fly som transport?
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke saken her. Vi er heller ikke lovpålagt å bruke tog,t-bane,buss og andre standariserte fremkomstmidler!

Jeg personlig mener at dette har gått for langt. Slashdot har mange bra argumenter som jeg faktisk støtter.

Denne utvikligen er spennende, vi i vesten lager tiltak. Terroristene lager mottiltak for drepe. Dette er en evig kamp som fortsatt står å se hvem vinner, og jeg mener som mange andre her. Man må heller ta tak i roten, noe vi har prøvd så altfor lenge. Vi ser jo at militærstyrkene i Afghanistan prøver en ny taktikk nå som går jo ut på å vinne "hearts and minds".

Alt i alt, jeg har skrevet mitt testament og hvis jeg skal ut å fly en dag og det sitter en terrorist på flyet som velger å sprenge flyet. Såååå be it. Dette er en skitten krig og jeg ser jo saken fra to sider. I Operation Enduring freedom, hvor mange siville har ikke vi fra vesten klart å drepe? For oss er det collateral damage.
For dem er det brødre,søstre,mødre og fedre!

De vil at vi også skal føle "collateral damage"

Tenk deg en verden uten 9/11!