View Single Post
Det første jeg gjorde når jeg fikk ny laptop til jul var å avinstallere alle virusprogrammer (mac afee og norton).
Jeg laster ned torrenter, bruker limewire og så mye annet drit på internett, og har aldri fått noe problemer med dette.

Er så forbannet lei av virusprogram-varsler som driver å popper opp foran andre vinduer, og som automatisk kjører scanninger av maskinen som tar opp 50% av CPUen og ikke minst "Norton har lastet ned en oppdatering og trener å restartes. Restarter om 5 minutter."

Eneste problemet jeg har hatt med virus-programmer er når jeg skal slette de. Får opp meldinger at jeg ikke kan slette pga ikke administratorrettigheter (thou jeg har det), går ikke fordi det er en planlagt systemsjekk om 2 timer, kan ikke fordi en del av programmet kjører. Når jeg var 12 år, så var jeg så drittlei av å ikke få til å slette jævla Symantec at jeg gikk inn i systemregisteret og presterte å slette nesten alle filene i Win32 mappen (som jeg har kjønt er ganske viktig) og det var hadebra til den pcen.

Som du ser, så er de eneste problemene jeg har hatt med virusprogram er å slette dem. Jeg bruker til dags dato 0 virusprogram og aldri fått et eneste virus eller adware etc.