View Single Post
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av slashdot Vis innlegg
I så fall bør du gjere LANGT meir enn å hevde at dei som demonstrerer kun later som om dei gjer det. Du bør grave opp rimelig solid dokumentasjon på at folk gidder svi av en del tusenlapper på reise og opphold, samt ordne seg fri fra jobben for å ta et par dager uten personlig vinning i københavn. For meg er det et rimelig tydelig tegn på at dei har et engasjement som er hinsides over snittet i befolkninga, og eg synst det er drøyt av deg å komme med ubelagte påstander om andre personer sine motiver uten å ha ryggdekning for det.
Vis hele sitatet...
Og hevde at det IKKE er en del som gjør det, er i hvertfall sprøyt. Blandt annet en som jobber for en kjenning av meg er med på mange av disse demonstrasjonene som er innenfor rekkevidde - og slik som han forteller historiene er det veldig tydelig at det å vise motstand og avsky mot politiet er det som teller. De har jo med seg hageutstyr og mye annet rart bare for å pirke løs stein og brostein. Ser ikke for meg at engasjerte miljøaktivister planlegger å kaste brostein, sånn just in case heller.